f660ab912ec121d1b1e928a0bb4bc61b15f5ad44d5efdc4e1c92a25e99b8e44a
ראול ולנברג 14א, תל אביב
03-5588812 [email protected]

מיגון לביש לרוכב אופנוע

היט אייר-מיגון לביש לרוכבי דו-גלגלי

פתרון מיגון מציל חיים המחולל מהפכה בעולם מיגון רוכבי אופנוע!

רוכבי אופנוע בוחרים להניח את הסיכונים בצד ולבחור בנהיגה בכלי רכב שיתרונו גדול מהסכנה הטמונה בו. האופנוע מועדף בגלל החיסכון האדיר בפקקי נסיעה, בביטול הצורך בחיפוש אחר מקומות חניה בערים צפופות הומות במכוניות, בתשלום גבוה מאוד מידי חודש עבור דלק, וכמובן בגלל ההנאה הממכרת בחוויית הנסיעה על האופנוע. במשך עשרות שנים מאז הפך השימוש באופנוע לפופולארי כל כך, לא היו פתרונות למיגון משמעותי עבור רוכבי האופנוע. תאונות קטנות הפכו ברגעים בודדים לתאונות קטלניות, שבמקרים רבים נפילה לא נכונה על הראש והצוואר או גב גבו חיים או הצריכו שנים של שיקום.

עם כריות האוויר של היט אייר עולם מיגון האופנוע עובר מהפכה אמתית!

לא עוד תאונות קטנות שהופכות קטלניות ברגע. מעיל מתנפח ייחודי קל ופשוט יהפוך אתכם למוגנים בכביש הרבה יותר.

מחקר שנערך בקרב תאונות קשות באופנועים מצא שרוב התאונות הקשות נוצרות עקב שבר בעורף, מכה בעמוד השדרה, מכה באברים פנימיים בחלל הבטן ונחיתה על עצם הזנב. מעיל ההגנה של היט אייר בנוי בצורה חכמה כך שהמעיל אינו מרגיש כמו מעיל הגנה מגושם. כריות האוויר טמונות במעיל והן נפתחות רק בעת שרוכב האופנוע מתנתק מהאופנוע ומגיעות לפתיחה מלאה ועוצמתית בתוך רבע שניה. בזמן הזה כרית האוויר עוטפת את כל פלג הגוף העליון מהצוואר ועד לעצם הזנב.  כך לא משנה אם רוכב האופנוע נחת על עמוד השדרה, כרית האוויר מונעת מגע בין הרצפה לעמוד השדרה, עוצמת המכה נבלמת ועמוד השדרה, עצם הזנב או חלל הבטן והריאות מוגנים על ידי כרית האוויר.

איך המעיל מתנפח?

המעיל מחובר לחוט וטבעת ומחברים את הטבעת לאופנוע. כאשר הטבעת נמתחת בחוזקה (כתוצאה מנפילה) כריות האוויר יפתחו. המוצר רב פעמי ובמידה ויפתח יידרש רק להחליף קפסולת גז של המעיל.

היט אייר - מיגון לביש לרוכבי דו-גלגלי

מה אומרים על היט אייר בעולם?

מדינות רבות בעולם כמו : ספרד, צרפת, תורכיה, יפן ויוון הפכו את המעיל לחלק מלא מהלבוש של שוטרים הרוכבים על אופנוענים.

בתוכנית הבוקר הילה קורח ואברי גלעד התנסו בשימוש מעשי במעיל, התרשמו מאוד מהחוויה המדהימה וקראו לכל רוכבי האופנוע שישמרו על חייהם, למענם ולמען יקיריהם עם מיגון חכם של היט אייר.

עד כה נמכרו קרוב לחצי מיליון מעילים בעולם!

שמרו גם אתם על החיים שלכם ורכשו את מעיל המיגון של היט אייר, תוצרת יפן!

לחברי מועדון האופנועים הישראלי יש הטבות והנחות ייחודיות, הניתנות רק לאחר זיהוי ואימות פרטי חבר. לקבלת ההטבות לחצו כאן.